Brzdový válec
JIKOV 4463
Pružinový brzdový válec 4463
Brzdový pružinový válec se skládá z těchto hlavních součástí:
těleso válce, víko, akumulační pružiny, píst provozní brzdy, píst nouzové brzdy, pístnice,protiprašná manžeta a uvolňovací šroub. Brzdový pružinový válec je rozdělen na prostor komory nouzové brzdy, komory provozní brzdy a prostor komory pružinové. Provozní brzda je ovládaná přepouštěním přetlaku vzduchu od brzdiče do prostoru komory provozní brzdy. Zvýšením přetlaku v komoře provozní brzdy nastává brzdění. Nouzová a parkovací brzda je ovládána přetlakem vzduchu od ručního ventilu. Snížením přetlaku v komoře nouzové brzdy je uvolněna akumulovaná síla pružin v pružinové komoře a nastává brzdění.
Použití:
Brzdový pružinový válec Jikov 4463 se používá k ovládání brzdového klíče u vozidel se vzduchotlakovou brzdou a slouží při vhodném zapojení jednotlivě nebo v kombinaci jako brzda provozní, nouzová a parkovací. Při poklesu tlaku v komoře provozní brzdy na 0 MPa a max. přetlaku 4,8 MPa v komoře nouzové brzdy se píst s pístnicí plynule vrací do výchozí polohy.
Typická aplikace:
TATRA 815
Objednací číslo: 983-1001
Provozní přetlak: do 0,8 MPa
Provozní teplota okolí: -40 až +60 °C
Hmotnost: 8,7 kg
Vyrábí AUTOKOM, spol. s r.o. Kontakt: mobil: +420773746504, email: simak.marek@autokom.cz